Buenos días

10:22

God morgen fra solsteken. Nå nærmer klokken seg halv ett, og jeg har nettopp kommet tilbake fra frokost og litt vandring rundt i byen.
Gårsdagen var en veldig fin dag hvor jeg føler at jeg fikk gjort en hel del. Vi spiste en ganske god frokost på kafé til rundt 20 kr, og gikk litt rundt i byen etterpå. Jeg er veldig positivt overrasket over den, for den er ganske fin. Vi gikk rundt en god stund og kjøpte inn litt nødvendige saker som adapter osv.
Deretter tok vi taxi til stranden. Det tok 20-30 minutt og vi betalte rundt 35 kr hver. (vi var 3 stk). Det var en utrolig herlig sandstrand med bølger, deilig temperatur i vannet og en ganske så ok restaurant for lunsj. Vi var på stranden en stund før vi tok buss tilbake. Vi måtte ta taxi fra busstasjonen tilbake til hostellene og oppdaget da et lite problem da de ikke kjente igjen navnene på hostellene og vi ikke kunne forklare veien under noen omstendigheter. Dette problemet kan komme av at de ikke bruker adresser her eller gatenavn her, men bare veibeskrivelser.
Vi freshet oss litt opp og gjorde oss klar til å spise middag. Vi møttes en ganske stor gjeng for å spise middag. Vi endte opp på en pizzarestaurant. Det var ganske godt og som alt annet: veldig billig. Vi delte regningen på 9 og betalte 112 cordobas hver, noe som tilsvarer ca 30 kroner. Deretter gikk vi på en bar og tok oss en øl. Jeg har bestemt meg for å lære meg til å like øl her nede. Hitill har jeg enda ikke klart å drukket mer enn litt under en halv, men har troen.
Som dere sikkert skjønner er det utrolig billig her, så tror ikke vi kommer til å lide noen nød. Jeg koser meg i varmen og er relativt fornøyd med tilværelsen.
Adios

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Håper du får det totally fab der nede !
    hilsen din biggest fan <3

    SvarSlett

Popular Posts

Følg meg på bloglovin

synnejoh