Produktiv dag, nå vel.

09:29

I dag har jeg hatt fri fra jobb, så jeg har hatt god tid til å gjøre fornuftige ting som jeg ikke har tid til/gidd til å gjøre på jobbdager, som f.eks å rydde rommet. Rommet mitt var totalt bombet: skapet var tomt da alle klærne lå på gulvet og jeg hadde enda ikke pakket ut av kofferten jeg brukte i Nicaragua. Da var det jo flaks at jeg hadde god tid til å gjøre det i dag.

Neste på listen var å trene. Jeg har vært utrolig dårlig til å trene i det siste fordi jeg hater det. Siden jeg kom hjem fra Nicaragua har jeg vel trent sånn én gang, på tross av min idé om å starte enda et nytt og bedre liv da jeg kom hjem. Får prøve igjen ved en senere anledning.
I tillegg hadde jeg massevis av tid til å øve på tubaen, noe jeg heller ikke har gjort på dritlenge. Spilte jo konsert på søndag, men utenom det har det vært ekstremt dårlig med tubaspilling fra min side, så det var på tide.
Jeg har også hatt en kjole i skapet mitt som jeg har hatt lyst til å prøve å sy om ganske lenge, men aldri gjort. Mønsteret er veldig fint, men fasongen er noe gammeldags. Den var nok superfin da bestemor brukte den på 70-tallet, men hadde lyst å gjøre den litt mer moderne. Derfor fant jeg ut at å benytte litt av fridagen min på å begynne og kanskje fullføre dette prosjektet ikke var en så alt for dum idé.
Med andre ord: en veldig produktiv dag. Selvfølgelig gjorde jeg ingenting av dette, men valgte heller å sove til 12:30, se på TV og chille with my homies. #noshame, snakkes!

Et bildebevis på at jeg i det minste var utenfor huset: 


You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Følg meg på bloglovin

synnejoh