One Direction

05:27

I går var jeg på One Direction konsert, min untimate guilty pleasure! Jeg var helt vanvittig stoka før konserten i og med at jeg, til tross for at jeg snart er 20 år, er en crazy fan.

Selv om jeg er ganske enig i det VG skriver i anmeldelsen hadde jeg det så utrolig gøy og syns konserten levde veldig opp til forventningene. Min fremtidige ektemann, Harry Styles, skuffet heller ikke. Han er faktisk like kjekk på ekte! *hjerteøyneemoji*.
Jeg kunne så klart alle sangene, så sang med på alt, så alle filmene jeg tok hører man mye Synne og lite 1D. Høydepunktet må være 18, for det er en favorittsangene mine og det var en av de beste fremførelsene (syns jeg).
Selv om det var bra syns jeg kanskje det ble litt vel mye tulling og de var litt uproffe, men det kunne de ta på sjarmen, ass. Det er fire good lookin' gutter, null tull. 
Vi hadde også et lite pinlig og meget trist øyeblikk da det kom noen relativt høye gutter og snek seg rett foran oss. Vi spurte de rett ut om de hadde tenkt å stå der, men "heldigvis" sa de at de var på vei lengre frem. Etterpå viste det seg at det var bestekompisen til Harry, så det kan vi angre på nå. Så mye får man igjen for å være en bitchy bergenser liksom, neida. Nå var vi ikke sure eller frekke heldigvis, men var likevel ganske så kjipt, haha! 

I går var altså en veldig bra dag og jeg er superfornøyd med reisefølge, konsert og alt!
Avslutter dette fjortissinnlegget med noen stemningsbilder:
Jentene er veldig klare for konsert!

The love of my life, serr.


You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Uuæh var der selv, det var helt fantastisk :D

    SvarSlett
  2. åh så artig =D selv er jeg ikke fan av bandet men hadde vært artig å opplevd en konsert likevel! :p være litt " fjortiz" igjen om man kan kalle det slik ;p

    SvarSlett

Popular Posts

Følg meg på bloglovin

synnejoh